Peří
Artan
Vzal sem si nedávno peří, ale tentokrát ne na party, ale doma s kamarádkou, celou dobu sme jenom seděli a povídali si, hodně sem pil (samozřejmě vodu a džusy), dokonce sem do sebe nacpal i nějaký jídlo a vitamíny, a stejně sem byl po dojezdu skoro tak zmlácenej a unavenej jako když si vezmu peří na akci (kde bývám skoro celou dobu na parketu a navíc toho tam vezmu víc). To nechápu, jak to???

Odpověděl: Jakub Minařík
To prostě proto, že když si dáte piko tak se nastartujete na plnej výkon a jedete až do padnutí. A je jedno, jestli jedete na party, nebo doma. Možná doma z toho nejste až tak zničenej a nese to s sebou trochu míň rizik, ale zas tak velkej rozdíl v tom neni. Braní silných stimulantů v dávkách které výrazně převyšují terapeutické dávky užívané v medicíně (o indikacích raděj ani nemluvím) prostě s sebou nese nějaká (nemalá) rizika. Proto jsou taky tyhle látky jen na lékařský předpis.