ochrana dítěte před drogami
ikis
jak uchránit 12tileté dítě i před experimentováním s drogami?je plno dýlerů i u školy dokonce i ve škole.jak mu vysvětlit,že drogy i jenom zkouška je nesmysl a hrozná věc? děkuji za odpověd

Odpověděl: Dana Holubová
Průzkumy, které proběhly na základních a středních školách, nepotvrdily, že by dítě dostalo drogy poprvé od neznámého dealera. V naprosté většině je to od kamaráda nebo spolužáka. Na školách také probíhají různé preventivní programy. Zkuste se svého dítěte vyptat, jestli a jak proběhly, jaké má z toho zážitky. Dobré je také se o konkrétních drogách, se kterými se může u nás setkat, víc informovat - jak byste poznal/a jejich účinky a podobně. Také o jiných známkách toho, že dítě něco zkouší (Informace pro rodiče) Na základních školách se nejvíc objevuje čichání Ředidel, které jsou z člověka cítit, a šňupání pervitinu (Stimulanty), ten účinkuje 12 hodin, tedy by byl vidět ještě i doma. Pro informaci je možné se podívat i do dalších skupin drog uvedených v Poradně