EXTAZE
jindra
Chci vedet kolika let se muze dozit clovek ktery bere pravidelne extazi 13x do roka od svych 20let a kolik se dozije kdyz kouri krabicku denne?Pri extazi budu pocitat ze to bude kvalitni extaze.

Odpověděl: Jakub Minařík
Na to se nedá smysluplně odpovědět. Omlouvám se. Záleželo by na mnoha faktorech, a musel by člověk mít takový 2 skupiny podobnejch jedinců kterejm by pokusně aplikoval, ... To jednak je eticky pochybený, druhak ouplně nemožný. A použít data sebraná z normální populace? To asi nebude jednoduchý, protože lidi pijou, kouřej, hulej, ... A to buď všechno najednou, nebo postupně takže je to doopravdy těžký. A pro statistiku musíte mít velké soubory a srovnávat je s jinými velkými soubory, ... takže :-(