Extaze x alkohol
xdanny
"Zajimalo by me, zda je ze zdravotniho hlediska skodlivejsi jedna party s koleckem extaze nebo vecirek s prateli, na kterem se vypije ""vetsi nez male mnozstvi"" alkoholu. Po extazi jste rano vicemene v poradku, kdezto opici rozchazite cely den. Dale by me zajimalo, jak se divate na navrat ucinku extaze po jejich castecnem vyprseni, tzv. ""nakopnuti"", pozitim panaka alkoholu? Osobne mi tento postup neprinesl ani pozitivni ani negativni ucinky, tj. k nicemu."

Odpověděl: Dana Holubová
"Pokud se podíváte do Vše o dogách), najdete tam přibližné srovnání drog podle tvrdosti. Uvidíte, že alkohol je řazen jako tvrdá droga před Extázi, která je ještě řazena tamtéž. Záleží také, jak celé užití Extáze vypadá - kolik jich je, co je to skutečně za látku - jestli MDMA nebo jiné spídy, třeba i pervitin (po těch ráno v pořádku určitě není), kolik přijmete tekutin a minerálů, jak zdravé máte srdce std. Důležité je také jestli uživatel nekombinuje a to s čímkoliv. Kombinacemi vždycky riziko všech problémů stoupá. Tolik k tomu panáku na Extázi."