Malá otázečka
Enerbol
Chci se jen zeptat:Pokud si holka dá víckrát do týdne peří a spí s klukem bez jakékoliv ochrany,je pravda,že nemůže otěhotnět?Slyšela sem to a chtěla bych vědět jestli je to pravda.

Odpověděl: Dana Holubová
Tak jednoduché to není. Dívky, které užívají takhle často pervitin, ale i heroin, mají různé "ženské" problémy. Nepravidelné nebo vůbec žádné měsíčky nebo zas naopak silné krvácení i mimo měsíčky. Tyhle rozházené cykly můžou někdy zhoršovat i schopnost otěhotnět. Nedá se ale říct u koho - to, že dívka neměla už nějakou dobu měsíčky, nebo naopak, že krvácí, neznamená, že neotěhotní. Takže na to spoléhat nelze. Potvrdí to asi každý, kdo pracoval v K-centru. Existuje skoro celá věda o těhotenství a porodu žen závislých na drogách, a ty rozhodně nezačaly brát až po otěhotnění.