Extáze a vzdělání
lakasw
Jsem v prvnim rocniku na Gymnaziu. V posledni dobe se u me stalo temer samozrejmosti, ze si kazdy vikend na nejake akci beru E. Precetl jsem si uz celkem dost o jejich nasledcich a mam obavy, jestli takoveto uzivani ma nebo bude mit vliv na moje vysledky ve skole. Jestli uplne neztratim zajem o studiuma a nebude ze me blbej necilevedomej blbec. Ne, ze bych byl ve skole zase nejakej machr, ale jde mi hlevne o to, abych neceho dosahl. Nebude mi E branit?

Odpověděl: Martin Hulík
Už jste si toho hodně přečetl, takže váš dotaz na mně působí tak trochu jakou smlouvání. Samozřejmě že vám E bude v něčem bránit. Když si jí dáte o víkendu někde v Roxy, asi pak nejste druhý den moc čerstvý, že? Zkuste si hlídat, zda vám E nezabírá příliš mnoho prostoru pro jiné věci. Ale při rozvíjející se závislosti někdy chybí potřebný odstup. Ptáte se, zda neztratíte zájem o školu. Automaticky asi ne, ale může se stát, že se ze školního týdne časem bude jenom taková nepříjemná pauza mezi dvěma pilulkami.