nitrožilní aplikace
Radka
Jelikož jsem nenašla odpověď na tento dotaz, na který jsem už jednou ptala, zkouším to ještě jednou.Mám po nitrožilní aplikaci bulky na rukou. Dají se nějak odstranit nebo zmizí sami od sebe? díky

Odpověděl: Dana Holubová
Na bouličky čerstvé, červené a bolavé dávejte zábal s Ketazonem compositum mastí, do místa ani okolí neaplikujte, můžete užívat některé z protizánětlivých léků jako při nachlazení, dále i delší dobu jeden z těchto přípravků : Ascorutin, Cilkanol, Venoruton - dle návodu (vše dostupné bez předpisu) a vitamin C. Bouličky staré , tuhé, nebolestivé to jsou jizvy - můžete je zkusit rozmasírovávat (pravidelně buď výše uvedenou mastí nebo Heparoidem samotným.) Pokud se bouličky začnou dělat, je to zámka, že Vaše žíly už nejsou v pořádku. Většinou se to postupně zhoršuje, začněte uvažovat o jiném způsobu aplikace.