je zavisla??-2
maca
"Je nam 14, zkousela sem si s ni o tom promluvit, ale nechce se o tom bavit. ""Prej"" se ji nemuze nic stat a rika, ze neni zavisla. Minule utery se divala na dokument (Ct1) o Katce-drogove zavisle na heroinu a rikala, ze ji se to stat nemuze, protoze to ma vse pod kontrolou. Dostava pervitin zadarmo-od kamose, kteryho miluje. Nechci ji do toho moc mluvit, protoze se bojim, ze me zavrhne. Myslite, ze je nejake vychodisko??? Jejim rodicum to rict nemuzu.Predem dekuji za odpoved."

Odpověděl: Dana Holubová
Byla bych moc ráda, kdyby ses rozhodla zavolat na poradenskou linku K-centra 02/83 87 21 86 a víc si promulivit. Je to moc vážný problém na pár řádek. Pokud je Tvé kamarádce 14 a už užila pervitin i do žíly, navíc k němu má snadný přístup, pak jí rozhodně není možné věřit, že má všechno pod kontrolou a všechno bude v pořádku. Pokud nejsi z Prahy, můžeš se obrátit na jakékoli k-centrum - v Kontaktech, a poradit se bu´d telefonicky nebo i osobně, co můžeš pro kamarádku udělat. Je dobře, že má někoho, kdo se o ni zajímá a nedá se přsvědčit jejím ujišťováním, že se nic neděje. To je velká služba.