Diazepam
Eliška
U partnera jsem měla podezření na drogovou závislost v kombinaci s konzumací alkoholu. Nyní jsem čistě náhodou objevila tablety Nitrozepamu, Diazepamu a Oxazepamu, vyvolávají tyto léky podobné stavy jako drogy tj. stav ospalosti, netečnosti. Jsou distribuovány na "černém trhu", z rozpočtu domácnosti mizí každý měsíc 8.000,. Kč.Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No diazepam a ty ostatní léky v kombinaci s alkoholem působí přinejmenším podobně jako tvrdá droga-navíc, tahle kombinace je potenciálně smrtelná-hrozí útlum dýchacího centra a člověk se normálně udusí. Jestli za ně partner dává 8000,-, tak potěš. To by jich bylo setsafra hodně, pokud je nemá nějak extra draho.
Asi bych se pokusil s ním promluvit, varianta by také mohla být-zeptat se jeho praktického lékaře co si o tom myslí. Pokud partner po něm vyžaduje preskribci diazepamu a látek jemu podobných, ... No uvidíte. Kdybyste zjistila, že vaše podezření je reálné, tak se znova ptejte. Nabídneme vám nějaký kontakt.