Dan
Eva
Dobry den pane Minariku, zdravim Vas po odmlce. Jsem v nove praci a jsem v celku spokojena. Tento tyden ceka Dana vyhodnocovaci schuzka a behem 3 tydnu nastupuje. Na schuzky ho doprovazim. Prozili jsme svatky u mych rodicu. Posledni dobou casto mluvi o extazi, povazuje ji za neskodnou, i co se tyka prechodu na "tvrdsi" drogu, a za nenavykovou. To se mi nezda. To chce nahrazovat a jeste si po tom zase vzpomene na pernik nebo herak, ze jo? Taky mluvil o tom, ze bych to mohla taky zkusit, ze v paru je to fajn. S podobnym navrhem prisel prvne, neprijemny. Mejte se hezky a doufam, ze jste si uzil svatky jara nekde na slunicku. Eva

Odpověděl: Jakub Minařík
No, extáze je derivát amfetaminu podobně jako pervitin. Návykovější je sice méně, naproti tomu je neurotoxická. Tady máte . Pokud to ovšem nebude PMA, který bývá někdy obsažen v tabletách místo Ext. U nás, bůh zaplať spíše vzácně.
Ohledně Danovi abstinence-pozdravujte ho a vyřiďte mu, že abstinovat, znamená být čistý a ne pařit něco jiného. Až se vrátí z léčby a začne experimentovat s EXT, tak brzy vletí do pervitinu. Totéž platívá o alkoholu a heroinu.
Hlavně se do toho nenechte vtáhnout. Ve vaší situaci tuším stačí jednou a brzy berete oba. No já vám držím palce. Ať Dan za ty 3 týdny nastoupí, ať tam vydrží a ať si to tam porovná v hlavě. :-) A vy ať si odpočinete, ... A taky si to porovnáte v hlavě. Myslím že to dost potřebujete.