Anglie
Monika
Dobry den, vse je zatim pri starem, mysleno v dobrem smyslu, ale prede mnou samotnou se objevil novy problem. Pro me dost dulezity! Nechci tady uz byt, z mnoha duvodu,chtela bych se vratit k nam, a zit spolecny zivot jak sme si naplanovali. Vratit se do sve prace a proste zit pro sebe a ne pro nekoho ciziho. Mame spolecne plany jak si prestavet a upravit nas byt a Petr je do toho opravdu zapaleny. Kazdy vecer kresli navrhy co a jak...Taky sme se dohodli, asi si budete myslet ze sem se zblaznila, ze bysme chteli miminko-vazne. Kvuli vsemu tomuhle bych chtela byt doma a aby vsechno zacalo. Jenze!!! Kdyz sem mu rekla svuj nazor, tak on odjet nechce. Nic mu tady nechybi, nemusi se o nic starat-zadne ucty atd.-bydlime a jime tu zadarmo. Jeste nema tolik penez,kolik si predstavoval, ze si priveze a v prvni rade chce dokazat, ze tu vydrzi tak jak rekl rok. S tim nazorem souhlasim, a sem rada ze se snazi po tak dlouhe dobe dodrzet slovo a dokazat ze neco dokaze. Ale ja??? Kdyz budu hodne tlacit odjedeme, sam tu zustat nemuze, ale ne dobrovolne. Druha moznost je kdyz bude miminko tady tak budeme muset odjet. Ja tady nemuzu zustat, ubiji me to tady. Mam byt sobecka a pojedeme domu nebo se mam ZASE ohlizet a sklopit hlavu ja! Prosim o vas nazor, dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak vám nevím. Sklápění hlavy je samozřejmě nedobré, ale zas z druhé strany-Petr by se mohl v Anglii stabilizovat. Takže-asi bych na vašem místě zůstal. Ne proto, že budete sklápět hlavu, ale proto, že to zlepší perspektivu a následně vám to ulehčí práci. Taky s ním můžete udělat dohodu. Řekněte mu, že se vám moc zůstávat nechce, ale proto, že by to bylo pro něj prospěšné-zůstanete. On by na oplátku mohl souhlasit s tím, že po návratu z Anglie vyhledá doléčování. To vám pomůže celou situaci víc stabilizovat a můžete se pak s klidem věnovyt mateřství. Když je to takhle postavené, vypadá to lépe, nebo ne?