Piko / party / extaze
JA
4 roky beru piko asi 3/4 roku sleham objednal jsem se v Kacku . Kamarad me pred asi 3 mesici vzal na Techno dal jsem si kouly a bzlo to super od ty doby jsem byl na party asi 5x a pokazdy spolknul 1 - 2 pilule na piko tam chut nemam to beru v tydnu a chci s nim skoncit uplne je mozna lecba a pritom se nevzdavat techna a PILULÍ?

Odpověděl: Martin Šefránek
Zdravím vás. Myslíte-li to s léčbou a abstinencí vážně a chcete-li skončit s užíváním pervitinu, není dost dobře možné zůstat u jiné drogy - ve vašem případě extáze. To pak není léčba a abstinence, ale nahrazení jedné drogy jinou. A extáze je droga, která má svá rizika ať již při akutní intoxikaci i při dlouhodobém užívání. Budete-li abstinovat od pervitinu a zároveň ulítávat na extázi, nebude myslím dlouho trvat a k užívání pervitinu se můžete kliedně vrátit. Je to docela velké riziko. Ale to rozhodnutí zda nahradíte jednu drogu jinou drogou nebo budete abstinovat je na vás. Netuším, jak dopadlo vaše objednání v Káčku (jedná se o K-centrum SANANIM v Praze?), ale určitě je možnost se o tom dál bavit, co za tím vaším uvažováním je a co se s tím dá dělat. Tak přeji hodně štěstí