pernik,marianka,extaze
Org
Jak dlouho to vadrzi v tele kdyz bych sel na testy.Da se to zjistit v krvi pri normalni odberu krve?Myslim kdyz se nezamerej na ty drogy jestli je objevej?A bojim se abych to nebral moc dlouho nechci mit potom nasledky.Koule beru rok pernik tak 3-4 mesice,ale jen o vikendu na party.Dekuji

Odpověděl: Martin Šefránek
Testy z krve na přítomnost drog jsou dražší, na rozdíl od testů z moči, takže se tak běžně nedělají. Detekovatelnost z moči a z krve je přibližně stejná - takže: pervitin: 2 - 14 dní, marihuana 1 - 30 dní. O tom, jak je to s extází nemáme informace. Z běžných lékařských krevních testů vám pravděpodobně přítomnost drog nezjistí, ale vždy se můžete informovat svého lékaře, za jakým účelem vám krev odebírá. Co se týká vašich obav, aby jste nebral moc dlouho a neměl následky - tak to je docela sporné. Nezapomeňte, že zdravotním rizikům se vystavujete již při jednorázovém užití - z vámi uvedených drog mám na mysli zejména pervitin a extázi. Je dobře, že o následcích vašeho užívání alespoň uvažujete. Doporučil bych vám ještě přečíst si něco o těch možných následcích a to např. v levém sloupci této internetové stránky nebo zasvěcené informace o extázi naleznete taky na www.lf3.cuni.cz/drogy . A jestli to myslíte s tím, že nechcete mít následky vážně, tak s tím užíváním pervitinu sekněte. Nepíšete sice jakým způsobem užíváte a jaké dávky, ale psychickou závislost si vytvoříte rychle - bez legrace. Tak se mějte hezky.