Otazka
Sjuza
Dekuju za odpoved!! Vazim si toho. Mam ale jeste jeden dotaz. Asi neni moc jednoduche pochopit a poznat psychiku leceneho cloveka. Muj pritel, ktereho se tykal i muj 1.dotaz, mi rikal, ze se zamilovanim-tak jak ho vnimam ja- ma problem. Rikal, ze clovek,ktery byl zavisly na pervitinu se stava apaticky na vsechno.Rikal,ze az casem se jeho city muzou prohloubit(ke me).Tvrdi ale ze me ma rad, je mu se mnou dobre a nechce me ztratit. Asi bych tohle mela spis rozebirat s nim, ale vy mi na to muzete odpovedet objektivneji .Muze me milovat jako kdokoliv jiny?!? Pry se jeho psychika se musi ustalit... asi vite o cem mluvim.Pry je plna extremu.Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Já nevím kdo vám původně odpovídal a ani váš dotaz jsem nenašel. Takže se vám pokusím odpovědět a možná se budu opakovat.
Víte, to nač se ptáte je složité. Z vašeho dotazu cítím, že máte toho, na koho se ptáte ráda a záleží vám na něm. Současně se ale ptáte na něco, nač je fakt těžké odpovědět. Osobně to vidím asi takhle: Mít rád a milovat vás partner samozřejmě může a to i tehdy, když je závislý. O opravdovosti a trvalosti citů v době abstinence bych dokázal polemizovat. Osobně bych to za zvlášť jisté nepovažoval. Ale pokud je to tak, že abstinuje a léčí se a cítí se s vámi dobře a vy s ním-proč ne. Fungovat to může a milovat vás jako kdokoli jiný vás může také. Asi pokud to s tím léčením a abstinencí vydrží tak by se i jeho prožívání mělo upravit k normě. Takže, držím palce. :-) Vám i jemu.