Detox - pro Jakuba Minarika
Ondra
Zdravim, tak jsem zase zacal po dvouch mesicich detox. Uz jsem ciste tejden, je to opet silene, jenom spim a jim, spim a jim. Jsem opet naprosto nepouzitelnej. Na noze me zarostl a zhnisal nehet, a nechce se lecit "potvora" :-)) Pockam jeste tyden pokud se to nezlepsi a pak vyrazim k doktorovi, nevim, zda bych mu mel rici, ze "jsem bral pervitim". Pochopitelne v uvozovkach, clovek nikdy nevi jak se vsechno zvrtne, ze? Ted jen je treba cekat, uvidime, kdyz vydrzim mesic, jsem od toho zase trochu dal, nemyslite? Zdravim a preji hezky den, Ondra

Odpověděl: Jakub Minařík
No, tak to blahopřeju! Asi bych vám doporučil, to proto, aby vám to vydrželo se s zkontaktovat s někým, kdo se ambulantně zabývá léčbou a doléčováním. To proto, že odabstinovat první měsíc jde. Je to sice fuška, ale když se člověk kousne, ... Další měsíce však vyžadují soustavnou a cílevědomou snahu. A to je těžší. Ale to asi víte. Neabstinujete poprvé. Ohledně tohohle jevu je pěkný citát od Marka Twaina: Přestat kouřit je ta nejjednodušší věc na světě. Já sám jsem to udělal už 422x. :-)
Takže: Pokud se vám tahle rada bude zdát dobrá, stačí se ozvat-buď přez poradnu, nebo telefonem (02/20 80 31 30). Rád poradím kam se obrátit. No, ale ať se rozhodnete jak chcete-držím palce. Jo a ještě něco. Nechte se po úspěšném zvládnutí bouře vyšetřit, zda jste si spolu s drogama neopatřil nějakou infekci (třeba žloutenku). To se může přihodit na to ta ta. :-)