Pedro
ja
Beru piko bral jsem hodne pak jsem asi pred 2 lety potkal divku zamiloval se ona brala taky hodne postupne se mi povedlo hodne ubrat a vse vypadalo skvele. Ted ji vyhodili ze skoli ona odesla z domova a ja vim ze bydli u lidi co prodavaji piko na vsechno se vykaslala bojim se ze skonci v krimu nebo na hrbitove co mam delat?

Odpověděl: Jana Justinová
Z vašeho dotazu není moc jasné, jestli jste se s přítelkyní už rozešel, nebo jste stále spolu, jak často jste v kontaktu. Co byste pro ni mohl udělat, záleží hlavně na tom, co by chtěla se sebou udělat ona sama. Pokud je se svým životem momentálně spokojená, těžko ji přinutíte k nějaké změně. Pokud ale stojí o to se sebou něco dělat, je možné kontaktovat nás přímo, na tel. 83872186, nebo osobně v K-centru, Osadní 2, Praha 7, nebo se obrátit na jiné podobné zařízení. Měl byste si ale také uvědomit, že tím, že ji chcete pomoci, se vystavujete riziku, že do toho znovu sám spadnete, nebo se víc rozjedete. Buďte tedy hodně opatrný, přeji mnoho štěstí.