do léčebny
strejda
Ahoj, můj synovec (20) si před týdnem podřezal žíly a převezli ho do Kromclu. Jsem jen o tři roky starší než on a mám pocit, že mu rozumím daleko víc než jeho okolí - známe se dobře už od dětství. O víkendu se za ním chci vypravit společně se ségrou - jeho matkou a mladším bráchou. jak se k němu mám chovat, když tam bude zavřený ještě nejmíň 2-3 měsíce? kouříváme společně marihuanu, myslím, že chvilku "frčel" i na pervitinu, ale pak všechno nasvědčovalo tomu, že toho nechal. za tu blbost, co udělal, můžou nejspíš automaty. je dost inteligentní, ale uzavřený. zkuste mi, prosím, poradit, jak na něj. můžu mu přinést jointa?

Odpověděl: Dana Pěčová
Zkuste přijmout a respektovat to, co udělal, možná můžete ocenit, že se léčí. Třeba to pro něj bude šance ke změně a příležitost k tomu, aby si srovnal svůj dosavadní život. Zkuste z něj nic nepáčit a nevyčítat a bavit se o tom, co sám přinese. On sám může mít rozporuplné pocity, pocity viny a jiné. Také si myslím, že bude v docela slušné depresi. Myslím, že jointa nenoste, určitě to není dobrý nápad. Pokud budete potřebovat, tak se ozvěte, ráda vám pomůžu.