stimulacni latky v tripech?
sandy
"Taky jsem se setkal s ""mikrotripy"". Zaujalo mne vase vyjadreni, ze krome LSD jsou v nich ""dalsi stimulacni latky"". V jedne starsi odpovedi uvadite, ze LSD vesmes nebyva ""neciste"", protoze v tak malem mnozstvi zadne jine latky nefunguji. Mikrotrip jsem nevazil, ale pokud to je ono, tak je fakt malinky - nevite presneji, jake v nem ""byvavaji"" pridane latky? Dik."

Odpověděl: Jana Urbanová
Příměsi přidávané do tripů i mikrotripů bývají velmi rozmanité, je tedy velmi těžké odhadnout co daný mikrotrip obsahuje a jaký tedy bude jeho účinek. Stimulancia se přidávají, ale jak již bylo uvedeno dříve, jejich účinek je v takových dávkách velmi malý. Každopádně pokud se touto otázkou hlouběji zabýváte, nebylo by od věci zanést vzorek do Toxikologické laboratoře Na bojišti 2 na Praze 2, tel. 02/ 96 151 322 a nechat si udělat analýzu vzorku, každá zjišťovaná látka stojí 404,- Kč.