pervitin, extáze a léky, první pomoc
Pietro
Od lékaře mám předepsány léky na vysoký tlak a deprese. Vasocardin na tlak a fevarin na deprese. Rád bych věděl, jakou mají interakci s pervitinem a extází. Tzn. když plánuji např. o víkendu aplikovat droku, jestli mám raději tyto léky vysadit, nebo brát normálně dál. Dále bych rád věděl, jaké jsou mezní - kritické hranice krevního tlaku a tepu. Dále bych rád věděl, v případě, že má člověk pocit krizovévého stavu, jaká je první pomoc při předávkování pervitinu a extáze. Konkrétně, má-li např. po pervitinu pocit velmi vysokého tepu, jestli mám aplikovat ten Vasocardin na jeho snížení. Drogy aplikuji příležitostně.Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Kombinace pervitinu a Extáze s vysokým tlakem a depresí je fakt BOMBA. A už i TIKÁ. A jestli máte léky, které užíváte vysazovat, když se chytáte pařit vám poradím. Nevysazujte je, ale vysaďte pervitin a EXT. Jinak si jeďte do Pelhřimova prohlídnout krematorium, ať víte, do čeho jdete. Takhle vám odpovídám ne proto, že vás chci urazit, ale proto, že si myslím, že tahle kombinace (mám na mysli ty choroby+drogy) je smrtelná.
Např. ta hypertenze-víte co-až vám stoupne tlak na kritickou úroveň tak to jistě poznáte a pak honem rychle volejte záchranku. Ale to spíš bude volat někdo jiný, protože vy nebudete ve stavu, kdy budete schopen telefonovat. Nicméně-pravděpodobné následky-ať třeba infarkt myokardu, nebo mrtvice nemusí být ani při velmi rychlém lékařském zásahu vratné. Když vezmu v úvahu např. krvácení do mozku-pokud vám krev která stříká z prasklé cévy pod vysokým tlakem zdestruuje kus mozku na kaši tak s tím nic neuděláte-leda byste byl bůh. A pokud nevíte co taková příhoda znamená-tak na to odpovědět umím. Když budete mít kliku-tak třeba jen mírné neurologické postižení-třeba nebudete dobře hýbat rukou. V horším případě můžete třeba úplně a taky navždy ochrnout na třeba 1/2 těla. S tím nejhorším případem si starost dělat nemusíte. Tam následky budou řešit vaši pozůstalí. Takže-pokud chcete mé doporučení: ŽÁDNEJ PERVITIN, ŽÁDNOU EXT!!!!!
A pokud to nezvládnete-tak ohledně vhodného zásahu v akutním stavu hledejte u internisty, který vás léčí. Ne proto, že bych vám nechtěl poradit, ale proto, že tohle není otázka, kterou bych uměl zodpovědět. Omlovám se za tvrdost odpovědi-ale všechno co jsem napsal, myslím vážně a nestraším vás zbytečně.