Odpověď
a-n-d-e-r
Dobrý večer, jsem také ráda, že existují lidé, jako jste Vy.Pokusím se vám vše přiblížit.Abstinuji rok. Před rokem a půl mi matka prohlédavala věci (dělá to pořád) a našla sáček marihuany. Spojila se s K-centrem a pozvala 2 pracovníky. Zdáli se mi milí - navrhli, jestli si nechci jít někam promluvit.Šla jsem.Chtěli vědět proč kouřím a poradili mi. Pak přišla otázka - co jiné drogy, pervitin. Zalhala jsem a trvá to pořád. Nemyslím si, že by mě nepochopili nebo nepomohli,ale nemohla bych se jim dívat do očí. Pořád se snaží mi pomoct s problémem (matka + alkohol), ale bezvýsledně.Pervitin byl docela velký únik a nebýt kamaráda......V K-centru se mi snažili pomoct a já si toho vážím, ale to je také všechno.Prostě nevím,jak dál. Včera jsem měla extázi a vlastně ani nevím proč.Vlastně vím - uklidnilo mě to.Mám strach ze sebe samotné.Je mi ze sebe špatně.

Odpověděl: Dana Pěčová
Možná se Vám v K centru snaží pomoci s něčím, co Vás teď aktuálně netrápí. Soudím podle toho, co píšete. Rozumím tomu, že je Vám ze sebe špatně, protože se poměrně dlouhou dobu snažíte abstinovat a teď tohle. Svůj strach ze sebe samotné můžete eliminovat tím, že ho prostě překročíte a najdete si někoho, s kým byste mohla hovořit o tom, co potřebujete. Může to být zrovna onen pracovník K centra, možná, když se pokusíte o svém zalhání hovořit, tak zjistíte, že se zlobit nebude a otevře se Vám prostor k tomu, abyste mohla řešit to, co Vás teď trápí. A našla si cestu k porozumění sebe sama. Možná bez potřeby úniků drogou.