stěhování
matka
Máme syna, v listopadu mu bude osmnáct, cjhodí na gympl, nevíme si rady, doma už ukradl, co mohl, lže, bere nám věci, auto, peníze, ... Občs si prý dá marjánku a každý pátek na párty extáyi, dvě i tři. Od nás chce jen peníze a pokoj. Navštívili jsme několik odborníků a ten posdlední nám poiradil: sehnat mu byt, dávat mu 3000 měsíčne , platit nájem, obědy, legitku a nechat ho žít samotného, aby konečně pochopil, co to je se postavit na vlastní nohy. myslíte si, že je to dobré řešení? Mám o něho strach. Díky -Hana

Odpověděl: Barbora Janíková
Řešení může být více.Dobré řešení může být to, které je dobré pro Vás, a pro které se rozhodnete. V každém případě nebude produktivní, abyste toto chování Vašemu synovi tolerovali a nedávali mu jasně najevo, kde jsou hranice přijatelného chování. Z popisu situace mi vyplývá, že Váš syn má velkou spotřebu peněz, přičemž extáze a marihuana nejsou až tak finančně náročné drogy (tableta extáze stojí okolo 250,-kč, marihuana se spíše dostává než kupuje), a to mne přivádí na myšlenku, zda v životě Vašeho syna nehrají roli i jiné drogy? Nevím, zda jste Vašemu synovi tuto otázku položili. Vzhledem k tomu, že Váš syn ještě není plnoletý, máte možnost zažádat o jeho umístění ve výchovném ústavu pro mládež. Máte-li pocit, že byste mohli přijmout takové řešení a popř. ho i uskutečnit, můžete zkusit jím nejdříve pohrozit. Chcete-li, můžete nás kontaktovat na tel: 83 87 21 86 v K-centru Sananim.