Mdma e depky
kalit
Zhruba rok ëxperimentuji s mdma, před půl rokem jsem měl období pervitin cca. 1 krát za 14 dní jízda 2-3dny, to trvalo 2měsíce. Nyní mam pocit, že jsem na ústupu. Beru madma 1x za měsíc na párty. Řekl bych, že se moc sleduji a z toho pramení mé potíže. Chtěl bych se zeptat jak lépe zvládat pocit deprese. Někdy si řeknu, že žádná není a je to prič. Jindy se v tom topim i půl dne. To se mi zdá příliš dlouho.

Odpověděl: Barbora Janíková
Dostat se do rovnováhy chvíli trvá a určitě by tomu nejlépe pomohlo přestat s mdma úplně. Při užití si to nejspíš užijete, o to větší je pak daň, kterou za to platíte. Dobré je, že jste se dokázal odpoutat od pervitinu, mohl jste nyní řešit ještě i jiné problémy. Nepíšete, jak často a jak silně se pocity deprese dostavují, zda je to spojeno s nějakou situací atd. Jsou-li Vaše pocity deprese intenzivní a časté, určitě nebude od věci navštívit lékaře-psychiatra, se kterým můžete o svém stavu hovořit a může Vám popř. předepsat medikaci. Je důležité, abyste ho informoval o užívání těchto látek , jinak by mohl Váš stav nesprávně posoudit. Nepodaří-li se Vám vynechat mdma úplně, zkuste alespoň prodloužit intervaly v užívání.Hodně štěstí.