Otazka
Petr
dobrý den mohu se zeptat pokud bych měl zájem nechat si otestovat ecstasy tak kde a za jakých finančních podmínek? Nejedná se o hloubkovou zkoušku zajímalo by mě jen jestli je to opravdu ecstasy s obsahem MDMA a ne jiných příměsí tak jak se to někdy dělá na parties. Také jsem se chtěl zeptat jestli mi ji celou vemete nebo stačí jen část . Díky Petr

Odpověděl:
Tyto kvalitativní testy tablet extáze dělá v Brně a často i na větších parties občanské sdružení Podané ruce, kontaktovat je můžeš skrze jejich webovskou stránku, nebo v Praze občanské sdružení Cesta ve street klubu na adrese Na rybníčku 14, Praha 2, E-mailova adresa xtc@oscesta.cz. Pokud bys přeci jen změnil rozhodnutí a chtěl ji poskytnout ke kompletní analýze pošli e-mail PharmDr. Fišerové ze stránek 3. lékařské fakulty . Pokud vím kvalitativní (orientační) otestování by mělo být u obou těchto organizací zadarmo a provádí se tak, že se z tablety pro test odškrábne nepatrné množství, takže tableta zůstane v podstatě celá. U kompletní chemické analýzy je situace jiná a je třeba celé tablety. Tomáš