Bolesti po požití LSD
Snaker
Mám dotaz, když si dám papíra, tak po celou dobu trvání tripu mám občas pocit v žaludku, jako bych ho měl pookraj plny vody a tlačí, nezhoršuje se to ani nezlepšuje. Zajímalo by mě, jestli bych tomu mohl nějak předejít. A ještě by mě zajímalo, jestli je normální, že mi po zádech běhá běhá mráz sice jen krátce, ale zato velmi často, Kamarád má na stejném papíru jiné pocity, připadá si že se vznáší a necítí žádné nepříjemné pocity.

Odpověděl: Jakub Minařík
K tomu, co se ptáte mě napadá jedinné. Prožívání intoxikace u LSD je hodně individuelní. Takže není nic divného, že prožíváte něco jiného, než váš přítel. Z tohoto pohledu jsou i vaše pocity v normě. Vzhledem k tomu, že intoxikace má nepříjemný průběh, tak bych asi bych na vašem místě vážil, zda LSD užívat, či nikoli. Nehledě k tomu, že ty nepříznivé reakce mohou být přeznamenáním skutečně špatného tripu. To by pak mohlo také znamenat, že se vaše obtíže nejen ještě více prohloubí, ale i to že neodezní s odezněním intoxikace. :-(