? zavislost ?
yuliuss
Jsem zavislej na E, kdyz z tech obecne prijimanejch znaku zavislosti mam: 1. toleranci, 2. ztratu kontroly ukonceni uzivani drogy (jako ze se me nechce dojet a tak snim dalsi piluli) a 3. zanedbavani zajmu, co nesouvisej s branim drog ???

Odpověděl: Martin Hulík
No, skoro bych řekl že jo. Ale ještě bych se vás vyptal na pár věcí, abych si mohl být jistý. Např. jak často, jak dlouho, kolik, kolik je vám let, jak se užívání vyvíjí v čase, jak to máte (a měl jste) s jinými drogami a alkoholem a možná ještě něco.
Doporučil bych vám zavolat někam, kde se vás takhle nějak budou vyptávat a pak budete mít třeba víc jasno. Poradenská linka KC SANANIM (číslo vidíte vpravo) je jedna z možností.
Hodně taky záleží na subjektivním prožívání - zda vy sám si myslíte, že by se mohlo jednat o závislost a pokud ano, zda vám to vadí.