kamarad
Petr
Dobrý den, potřeboval bych prosim od někoho z Vás telefon pro přímý kontakt na Vás. Je to pro mého kamarada který se bojí přijít hned a sám ale má zájem si o svém problému pohovořit je to problém kterému se říká pervitin proste i když chce říci dost nejde mu to. Děkuju Vám za ochotu a držím palce Všem kteří to potřebují. Petr

Odpověděl: Hana Stradalová
Zdravím Vás Petře, je od Vás moc hezké, že chcete svému kamarádovi pomoci. O to samé se rádi pokusíme i my, když bude Váš kamarád ochoten nás zkontaktovat a o svém problému si s námi popovídat. Naše adresa je: K-centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7 - Holešovice, tel: 02/ 83 87 21 86. Váš kamarád se k nám může objednat telefonicky, každý den, v pondělí až pátek od 8 hod do 21 hod a o víkendech od 9 hod do 21 hod. Z Vašeho dotazu není jasné, zda jste Vy a Váš kamarád z Prahy, pokud bydlíte v jiném městě, klidně se na nás obraťte a my Vám rádi poradíme, kam se ve Vašem místě bydliště obrátit. Přeji hezký den. HS