pico
ep18
rok uz fukam pico, asi tak raz do týždna (cez vikend na party, 1-3 lainy), ked na party nejdeme tak si nic nedavam, semtam si dam aj extazu. Myslim si ze je to docela v pohode. Citim ze som sa za ten rok zmenila, pomohlo mi to v tom ze sa mi zdyhlo sebavedomie a zacala som byt viac flegmaticka ako som bola pred tym. Chcem len vediet ci je to este v pohode, ale jedno viem som na tom psychicky zavisla a ze sa mi zhorsila pamet a neviem ci by som s tym vedela prestat v podstate ide o to ze na party chcem chodit aj nadalej, takysto chcem sa stretavat s ludmi s ktorimi chodim na party pretoze s inymi ludmi si ani nerozumiem a nemame rovnake zaujmi (co je tanec a hudba) a bez tohto sa to neoducim a zivot by bol pre mna strasne nudny a na party by ma to urcite bez toho aby som si nieco dala nebavylo. co by ste mi odporucili alebo co si o tom myslite. Dakujem

Odpověděl: Dana Holubová
Už samo to, že jste se rozhodla napsat myslím trochu říká, že Vám to úplně bezpečné nepřipadá. Pervitin jako stimulační droga umí zvednout sebevědomí a energii do života, ale jen po omezenou dobu. Proto se také podobné látky přestaly používat léčebně při resuscitaci - následná únava a útlum byly o to větší. Je pochopitelné, že nechcete přijít o přátele a zábavu, na kterou jste zvyklá, pervitin pro Vás ale v tuto chvíli bezpečný není. Určitě by stálo za to zajít nebo alespoň zatelefonovat do nějakého K-centra a pokusit se najít nějakou přijatelnou cestu. Nevím, jestli píšete ze Slovenska - v tom případě je možné se obrátit na CPLDZ - Centrum pro léčbu drogových závislostí v Bratislavě, pro další informace. (cpldz@datagain.sk, www.drogy.sk, tel.:07/53417464 - nejlépe na Mgr. K. Timulákovou) Kontakty na K-centra v čechách najdete na www.sananim.cz nebo je dostanete na čísle 02/83 87 21 86, 8-21 hod každý den (Poradenská linka K-centra SANANIM) Držím palce na další cestě.