Marihuana a zdravi
St
Chtel jsem se zeptat jak uzivani marihuany (jednou za tyden) muze skodit na zdravi cloveka (zvlaste na mozek). Cetli jsem ze jedno uziti marihuany je jako kdyz si nekdo veme penicilin nebo vypije jednu kavu.

Odpověděl: Martin Hulík
Při pravidelném užívání marihuany je riziko vzniku závislosti - vypadalo by to asi tak, že budete zvyšovat frekvenci, že budete mít častěji chuť si zakouřit, že budete kouřit i v situacích, kdy to pro vás bylo dosud nepřijatelné, atd. Při dlouhodobém užívání můžete mít potíže s krátkodobou mamětí, hůře se vám bude vstávat do školy nebo do práce, poklesne duševní i tělesná výkonnost, vaše aktivity se budou více točit kolem marihuany, mimo stav intoxikace se pak můžete cítit nesvůj, atd. Jestli to tak budë, je na vás. Rizika tělesného poškození jsou podobná jako u kouření cigaret.
Závěrem: kouření marihuany jednou týdně s sebou nese relativně nízká zdravotní rizika, i ta je ale dobré znát a vážit, zda vám to za o stojí.