Extáze
LucyDee
Ahoj!Kámoši mě nu'tějí vzít si na párty extázy a já bych ráda věděla,jaký to může mít následky!A jestli je to na člověku poznat i s odstupem jednoho a více dní!Děkuji za zájem!S pozdravem Lucina!

Odpověděl: Martin Hulík
Vzít si poprvé nějakou drogu je docela závažné rozhodnutí. Víc nebo míň to poznamená váš další život, může to taky dramaticky odchýlit směr, kudy jste se zatím ubírala. Kam, to ví bůh. Vzít si extázi, protože vás do toho tlačí kamarádi, je opravdu blbej důvod. Nic ve zlým. Takže si to nejdřív velmi dobře promyslete. Když to odložíte na později, asi se nic nestane.
Přečtěte si kapitolu MDMA/Extáze vlevo v sekci Halucinogeny.
Hm, z vašeho dotazu nemám dobrý pocit. Moc vám to nedoporučuju - ale to jste asi čekala.