drogy na DM
ivanka
Pracuji jako vychovatelka na domově mládeže. O některých žácích si myslím, že mají problém s drogami. Jak jim mohu pomoci, co pro ně mohu udělat?

Odpověděl: Dana Holubová
Odpověď určitě stojí za osobni nebo alespoň telefonický rozhovor o konkrétní situaci vaší a žáků. Na Drogovém informačním servru SANANIM (www.sananim.cz) najdete v nabídce Kontakty seznam Kontaktních center podle lokality, kde je obojí možné. Pokud si v blízkosti žádné nevyberete, nebo zvolíte tel. kontakt, můžete volat i Drogovou poradenskou linku SANANIM každý den od 8 do 21 hod. Není nikterak neobvyklé, že mladého člověka doprovází při návštěvě K-centra učitel nebo vychovatel, který má jeho důvěru. Můžete samozřejmě pomoci zprostředkovat kontak jeho samotného. Nejdříve ale půjde o to, jak začít a nabídnout rozhovor a pomoc. Pravděpodobně se Vám bude začínat lépe, pokud budete vědět, jaké jsou možnosti. I pro vás jsou určeny Informace rodičům v nabídce poradny.