Ganja vs pivo a ciga
Jakub
Ahoj.Je mi 23 a rad bych se informoval o porovnani skodlivosti vyse zminenych drog.Kourime s pritelkyni (22)tak ty tri jointy tydne,ale pouze jeden maly (v porovnani s mymi prateli opravdu maly) joint pred sexem :o) Cetl jsem nektere odpovedi na podobne tema, ale osobne si nemyslim, ze by to bylo o mnoho skodlivejsi, nez treba dat si kazdy den vecer jedno dve pivka, nebo panaka.Zajimalo by mne, zdali mi date za pravdu.Travu kourime za ucelem relaxace, meditace a vylepseni sexualniho zazitku a ne z 'mody'.Taktez vyluciji riziko prechodu na tvrde drogy, nikdy jsem nevyzkousel jine drogy vyjma travy, hasise, alkoholu, cigaret apod. Dekuji velice za reakci.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepíšete, zda plně abstinujete od alkoholu. Pokud ano, tak jste na tom myslím lépe než velká část populace. Většíína lidí pije denně, mnohdy i více, než jedno dvě pivka a spousta lidí do toho navíc hulí.
Ohledně toho kouření před sexem-marihuana u mužů snižuje schopnost styku. Nebývá to jako akutní stav spíše následek dlouhodobého usu. Možná bych se na vašem místě učil souložit i bez marihuany. Může se vám taky stát, že až nebudete mít trávu tak sice styku budete schopen ale nebude vás bavit. Tak opatrně. :-)