extáze
MASTER-OF-ZEN
Je to nový druh extáze, obsahující poněkud trochu odlišnou látku než běžné extáze (podobně jako Ufo). Pokud byste o tom něco věděl tak bych uvítal nové info? (Lépe to břiblížiti neumím :) ) pakliže ne, nevadí:-) jinak přeji příjemný den

Odpověděl:
Bohužel o této tabletce zatím dostupnou informaci o jejím složení nemáme. Informace o poesném složení některých tablet extáze v ER za poslední 4 roky najdeš na stránkách 3.LFUK. Nicméni tebou zmiňovaná tableta ještě analyzována nebyla. Pokud bys byl ochoten poskytnout ji k otestování pošli odtamtud email PharmDr. Fišerové. Pokud se domníváš že skutečně tato tabletka obsahuje jinou látku než MDMA, bylo by přinejmenším vhodné, aby sis dobře rozmyslel, jestli ji užiješ (nejideálnější by bylo, kdybys je užívat nemusel vůbec). V některých tabletách mohou být obsaženy látky (PMA, 4-MTA, DOM, DOB, 2-CB, ketamin atd), které jsou mnohem nebezpečnější než MDMA a jejichž užití může bezprostředně ohrožovat i na životě. Tyto tablety se na první pohled nijak neliší od těch, co obsahují MDMA. Naštěstí se však tyto látky v ER zatím buď nevyskytují, nebo jich je tak málo, že se objeví vzácně. Vyjímka však potvrzuje pravidlo a například ketamin se v některých kapslích a tabletách prodávaných u nás jako extáze už objevil.