Co bych měla dělat?
Dandinka
Chtěla bych se zeptat, co mám dělat,když si myslím,že moje sestřenka bere drogy.Jsme v podstatě jak sestry.Už od malička se jedna druhý se vším svěřujeme,ale teď je na ní něco divného.Už si vůbec nerozumíme.Jí bude 17 a mě bude 16.Předem díky za radu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkusila ses sestřenky zeptat? To někdy docela stačí. :-) Navíc, rozumím tomu že máš podezření. Ale braní drog mívá víc symptomů, než jen to, že si s někým přestaneš rozumět. Pokud je sestřenka starší (nebo zamilovaná), může to být i tím. Ono to docela stačí.
Víš, pokud bys mělo tvé podezření nějaký konkrétnější obrys, nebo alespoň náznak, rád ti poradím. Ale takhle bych ti tim spíš motal hlavu, nebo způsobil sestřence a možná i tobě potíže. A váš vztah, který asi je dost blízký by mohl utrpět vážné trhliny. To i přes to, že jsi vedena dobrými oumysly.
Pokud bys fakt zjistila, že sestřenka bere, dej si pozor ať nezačneš s ní. Ona touha být zase s ní, nebo se jí alespoň přiblížit může být zrádná. A taky už mnohokrát zrádná byla. Bohužel.