abstinence
pikachu
Přeji krásný den,dlouho jsem se neozvala,moc se omlouvám.Když jsem si našla vaši stránku a četla některé dopisy,najednou mi došlo,že jsme na tom vlastně všichni stejně,jen jsme každý v jiném stádiu.Doufám,že se Sananimu dáří a vlastníte stále to hezké prostředí,jaké jsem kdysi navštívila.Za tu dobu,co jsem se neozvala,to bylo pořád dokola,abstinovat, smažit,astinovat,smažit...Uvědomuji si jak je důležité vyhýbat se rizikovým místem a lidem a samozřejmě mezi ně nepovažuji své přátelé,i když jde většinou o smažky.Mám tskovou tu melancholickou náladu,je mi smutno a mám ze sebe hodně špatný pocit,ze všeho co dělám,jak se chovám,ale jsem ráda,že jsem zase pár týdnů čistá.Posílám pusínku Pikachu

Odpověděl:
Moc děkujeme za váš milý pozdrav. Vaší víru, že se SANANIMu daří, sdílím s vámi. Jsem potěšen tím, že abstinujete a přeji vám aby jste to vydržela. Váš náhled na potřebu vyhýbat se rizikovým místům a lidem, kteří berou, je výborný začátek a zároveň důležitý předpoklad, pro to, aby se z abstinence stal trvalý stav. Vaše melancholická nálada, smutek a pochybnosti o sobě nejsou v období abstinence ničím výjimečným a já jen doufám, že tyto pocity v budoucnu nebudou tak intenzivní a že převládne radost nad sebou a vlastním životem. Přejí vám mnoho štěstí a držím palce.