testy
lalala
bráchovi našli během hospitalizace v tělě amfetamin. kdo a za jakých okolností má právo mě testovat na psychotropní látku, co musí být splněno? a kolik to stojí? lze koupit v lekárně?

Odpověděl: Hana Stradalová
Bohužel nejsem právník, ale podle mého názoru má právo Vás testovat na psychotropní látky policie, která má podezření, že jste spáchal(-a) nějaký trestný čin a zadrží Vás. Mohu Vám však nabídnout kontakt na právní poradnu, kde Vám jistě rádi sdělí, kdo má právo provádět testování a za jakých podmínek. Adresa je Český helsinský výbor, Jelení 5, Praha 1, tel: 02/ 20 51 51 88. Co se týče testů, v lékárnách a v prodejnách zdravotních potřeb lze koupit tzv. testovací destičky, které testují přítomnost buď pouze jednoho druhu látky a stojí kolem 100,- Kč a nebo tzv. multi drug testy, které zjišťují více látek najednou. Ty stojí kolem 400,- Kč.