pervitin
peklo
chtel sem se zeptat na specifika poziti pervitinu kourenim par pri zahrivani, ve vasem clanku se o tom nezminujete - zajima me jestli dochazi k poskozeni dychaciho ustroji nebo treba zubu a tak a jestli ma tento zpusob poziti odlisne ucinky, tedy jestli zavisi ucinek na forme poziti - diky!

Odpověděl:
Netuším z jakého článku své poznatky čerpáte, ale je pravdou, že kouření par při zahřívání je skutečně jedním z možných způsobů užití pervitinu. Tato aplikace je bezpečnější než aplikace do žíly, ale je bez diskusí, že ani tento způsob nesnižuje jiná mnohá rizika spojená s užíváním drog. A je neoddiskutovatelné, že pervitin patří mezi tvrdé drogy. Účinky takového užívání na dýchací soustavu či zuby je určováno především příměsmi, které se v pervitinu nacházejí a proto je takovýto účinek těžký specifikovat.Alobal, který se užívá při zahřívání je rakovinotvorný. Účinek vámi uváděné aplikace se může lišit od jiných způsobů především v intenzitě..