Extáze
Faust
Dobrý den, je známé, že MDMA se nesmí kombinovat s MAO inhibitory. Četl jsem, že černý rybíz (i jeho šťáva) tyto inhibitory obsahuje, myslíte, že by se mohlo při kombinaci MDMA se šťávou něco stát??? Děkuji moc.

Odpověděl: Jakub Minařík
MDMA a iMAO je fakt smrtelná kombinace. A to i když jsou tyhle látky užity v odstupu několika dnů.
Ohledně černého rybízu soudím (v souhlase s jedním kolegou), že by to nemusela být kombinace, která je smrtelná. To proto, že si jednak nejsme jisti zda nějaké iMAO v černém rybízu bude a pokud ano, tak ho tam nebude mnoho.
Nu, jen tak na okraj. Pokud berete EXT, existují nějaká bezpečnostní pravidla (třeba dost pít, tu a tam se chladit, odpočívat a tak). Více najdete na našich stránkách ve stati o Extázi. Kdyby něco tak se ptejte. :-)