tak celkově
marilyne
předem vám řeknu, že mi je 16. od malička trénuji a závodím. poslední dobou mě to přestalo bavit, nechce se mi chodit na tréninky ani závodit. Baví mě jenom pařby a kamarádi. občas hulím, někdy nějáká ta extáze ale nic víc!!! poradte mi co mám dělat?? mám se vzdát sportu, ve kterém jsem extrémně dobrá a riskovat, že spadnu do světa drog nebo se mám raději nudit na tréninku??? pomoc

Odpověděl: Jana Justinová
Asi těžko vám ve vaší situaci poradím. Zdá se mi, že nevidíte jinou alternativu, než buď naplno sportovat nebo naplno brát drogy.Pokud vás sport už nebaví a není vám líto přestat v momentě, kdy jste jak píšete hodně dobrá, zkuste si najít nějakou jinou náplň svého času. Možná byste mohla zkusit jiný druh sportu, kde byste měla ještě možnost zlepšovat se, nebo nějakou úplně odlišnou činnost. Také byste se měla zamyslet nad tím, čím vás svět drog tolik přitahuje. A pokud se ptáte opravdu na náš názor, pak je lepší se nudit na tréninku, než spadnout do světa drog. Pokud byste si chtěla ještě podrobněji popovídat, můžete zavolat k nám do K-centra na tel. 83872186.