Flashback
Jarys
Jak presne probiha flashback? Prozil jsem pred rokam a neco hodne osklivy stav na extasy a mam strach, ze by se mohl vratit v podobe flashbacku. Dnes uz si "ecko" urcite nedam. Mam strach jen na to pomyslet, ale parkrat jsem zkusil "travu" a prozivam jen stisnene pocity. Ma to souvislost? Je mozne, ze po poziti lehcich drog budu mit opet stejne pocity, jako ostatni? Dekuju Jarys.

Odpověděl: Martin Hulík
Potřeboval bych trochu víc informací, abych to dokázal fundovaně posoudit, ale řekl bych, že to souvislost má. Prostě z nějakých důvodů reagujete na psychedelické drogy takhle. Marihuana i extáze patří do jisté míry podobné drogy, dají se zařadit do skupiny psychedelik. Pokud jste si pořídil děsivou zkušenost s E a po marihuaně prožíváte nepříjemné pocity, nemá cenu v tom pokračovat a dál se trápit. Kromě toho byste se vystavoval riziku, že se vám vrátí nepříjemné stavy, které jste prožil na E. Tomu se říká flashback. A skutečně je možné si jej přivolat marihuanou. Je pravděpodobné, že tyhle drogy opravdu nejsou pro vás.
Zkuste to brát z lepší stránky: nemusíte si ničit zdraví, být závislý a riskovat šílenství.