myšlenky - jag uhasit ten zájem ?????
NoName
ahoj ! I když beru E jednou za měsíc a hulím asi tak jednou za 14 dní, čím dál víc se na to těším (na hulčo i E) a pořád mám myšlenky typu: ...kdybych tak našel půl kila hulení nebo spoustu pilulí, to by bylo něco...", "...hmmm, venku je hezky, bylo by super se zhulit a jít do parku..." , "...tak za dva dny touhle dobou si už budu krásně ulítávat na bonbńku...." No zkrátka demence, četl sem si ostatní dotazy a tam nějaká holka psala, jak pořád musí myslet na to, jak půjde na párty, tohle je asi něco podobnýho. Vždycky, když se přistihnu, mám ze sebe blbej pocit. A trávím hodně času na netu, že si vyhledávám všechno, co se týká drog atd. a když vidím v nějakejch novinách nebo časáku článek o drogách, tak jsem jako umanutej, musím si ho přečíst, i kdybych kvůli tomu měl třeba přijít pozdě do školy.

Odpověděl:
Je pochopitelné, že na věci či situace, které vás nějakým způsobem přitahují, ve větší míře myslíte. Z vašeho dotazu (který není tak zcela dotazem jako spíš oznámením) jsem úplně dobře nepochopil, jestli zmíněné myšlenky zaměstnávají vaše myšlení natolik, že vám zabraňují se soustředit a odvádí vám pozornost od toho, co musíte právě dělat (např. učení). A jestli máte špatný pocit právě z toho, že se nemůžete plně věnovat i jiným záležitostem, nebo zda tento pocit pramení z obsahu těchto myšlenek - jak si dát marihuanu nebo extázi. Pokud byste měl pocit, že se myšlenky vkrádají příliš často nebo že nad nimi nemáte kontrolu, doporučuji vám kontaktovat nějakého odborníka (psychologa). Co se týká vaší potřeby sbírat informace o drogách, která vám může potenciálně zabránit provádět nutné činnosti (jakým je odchod do školy) zkuste, pokud je to ve vašich silách odkládat potěšení na dobu pozdější, protože je zbytečné dělat si problémy kvůli něčemu co vám neuteče.