Pervitinova zavislost
Snehurka
Ahoj, moje holka bere perník (sňupe) dost kvalitní, něco přes dva roky a ted bych chtěla skončit,ale neví jak nato a do nějakýho centra nechce jít. Má problémy s psychikou(trpí rozdvojenou osobností, náladovost, atd.). Mám ji strašně rád a chtěl bych jí pomoct, prosím poradtě mě jak?

Odpověděl: Jana Justinová
Je dobře, že chcete svojí přítelkyni pomoci, ale pokud má takový problém, o kterém mluvíte, asi by byla lepší právě ta varianta, která se jí nelíbí, a to nějaká odborná pomoc. Nemusí jít právě o centrum, je možné navštívit například psychologa, který se specializuje na závislosti. K této variantě bych se přikláněla hlavně vzhledem k tomu, že píšete, že vaše přítelkyně má určité psychické problémy, které mohou a nemusí být spojeny s drogou. Je možné také kdykoli zavolat k nám do Kontaktního centra SANANIM na tel.č. 02/83872186 nebo si přijít popovídat o vašem problému přímo sem, na adresu Osadní .2, Praha 7 - Holešovice. Můžete se také spojit s psychologem nebo psychiatrem v Denním stacionáři SANANIM na tel. 803130. Pokud má vaše přítelkyně z takového kontaktu strach, mohl byste jí možná pomoci tím, že jí sem doprovodíte a podpoříte ji. Doufám, že se vám podaří váš problém vyřešit, přeji hodně štěstí.