marihuana
Majda
Myslite si, ze musi byt nutne znat na cloveku, ktery huli tak 3x tydne jednoho, dva jointy, uz 9 let, nejaky nasledky( je to 24 lety kluk) a jake to nejspis budou? A myslite, ze je to horsi, nez kdyby clovek denne vypil treba 3 piva?Diky.

Odpověděl: Martin Šefránek
U dlouhodobých uživatelů marihuany (za, kterého lze člověka, který již 9 let kouří považovat) se můžou vyskytnout problémy v oblasti: - somatické: zvýšené riziko vzniku rakoviny, chronický zánět spojivek a hrtanu, poruchy potence u mužů, - psychiky: postupné odcizování se okolí a uzavírání do vlastního světa, poklesy nálad, deprese, poruchy paměti, - sociální: klesá motivace k výkonu, neochota přebírat odpovědnost, vyskytuje se pasivita, nezájem o vzdělání či zaměstnání. Těch možných následků je celkem dost. Dispozice k nim jsou samozřejmě individuální. Takže jak na tom je či bude kluk, o kterém píšete je otázka. Odpověď na otázku, zda je to horší nebo lepší než pít tři piva denně by byla myslím zavádějící. Takže sorry.