nos po peří
mamina
Dobrý den, chci se zeptat za kámošku, která nemá přístup k internetu.Před 2 lety šňupala pervitin, ale jen příležitostně.Až teď začala mít problémy se svěděním nosu a tvořením strupů uvnitř. Už jsem slyšela o vyplachování vlažným slaným roztokem, ale je ještě nějaká jiná možnost zbavit se toho??Dík

Odpověděl: Martin Šefránek
Dobrý den, má-li vaše kámoška problémy s nosem i poté, co nyní dva roky neužívá pervitn šňupáním, je to docela nezvyklé. Tyto komplikace bych očekával u aktivního uživatele. Je možné, že má nos díky užívání v minulosti náchylnější ke zdravotním obtížím, které se objevily až nyní díky aktuálnímu zdravotnímu stavu. Každopádně přetrvávají-li její problémy delší dobu, doporučil bych jí návštěvu lékaře. To, že užívala pervitin uvádět nemusí, pokud nechce. Jaká bude úspěšnost samoléčení slaným roztokem nedovedu odhadnout, ale nic příjemného to asi nebude.